Непорожня Світлана В'ячеславівна
Освіта: вища педагогічна
Стаж роботи: 20 років
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії,
Люблю я діткам радість дарувати,
Добром серця їм засівати.
Я співу діточок навчаю,
У світ мистецтва залучаю.
У світ таємних почуттів,
Де розумієш все без слів.
Нехай звучить це риторично
Минає все – мистецтво вічне
Добром серця їм засівати.
Я співу діточок навчаю,
У світ мистецтва залучаю.
У світ таємних почуттів,
Де розумієш все без слів.
Нехай звучить це риторично
Минає все – мистецтво вічне
Музично - ритмічні ігри впливають на формування у дітей хороших здібностей концентрувати увагу. Музично - ритмічні ігри і в умовах сім'ї, і в дошкільних установах є ефективним засобом профілактики неврозів, а також прекрасною підготовкою для подальшого навчання.
Пальчикова гімнастика спрямована на розвиток дрібної моторики рук, розвитку мовлення та мислення дітей. Використовується в якості розминки або гри для якісного освітнього процесу.
Заняття, в яких присутні музично-ритмічні рухи допомагають дітям полюбити музику, загострюють сприйняття, розвивають музичний слух і відчуття ритму, збагатять дітей новими музичними знаннями, розширюють їх музичний кругозір, розвивають творчу уяву і мислення.
Музично – ритмічні рухи сприяють усесторонньому розвитку дитини. Інсценування, святкові побудови, танці, ігри формують етичні якості дошкільників. Рухи під музику укріплюють дитячий організм. Задоволення, одержуване дитиною в процесі гри, звичайно супроводжується значними фізіологічними змінами в його організмі, поліпшується дихання і кровообіг. Веселі ігри і танці порушують нервову систему і викликають посилену діяльність вищих відділів головного мозку, пов'язаних з асоціативними, інтелектуальними і вольовими процесами.